lunes, 11 de octubre de 2010

Presentació

Primer de tot parlaré del Blog i després de mi. Així ens anem coneixen.
El Blog està destinat, com diu el subtítol, a parlar de Futbol Femení, bàsicament a nivell català però també entraré en valorar el paper de les seleccions tan catalana com espanyola. Es pot parlar de la Superlliga, Nacional o Primera i Segona Catalana. També del Futbol base, des de les benjamines fins a les juvenils i destaquen jugadores, equips o entrenadors.
No serà un Blog diari, però si que s'intentarà que sigui setmanal o un parell d'entrades per setmana.
També parlaré del meu equip i, aprofitant la ben entesa, em presentaré.
El meu nom és Gerard Taulé, soc entrenador titulat en Segon Nivell (Entrenador Territorial) al CAR de St. Cugat el curs 2009/2010.
La meva trajectòria com entrenador de Futbol Femení va començar la temporada 2006/2007 de mà de José Quereda 'Pirri' quan va oferir-me el Cadet B del CE Sabadell. La temporada següent vaig pujar al Amateur, Natalia Astrain va confiar amb la meva feina i així vaig assolir l'ascens a Primera Catalana amb el mateix CE Sabadell. La temporada 2008/2009 Jordi Bransuela va oferir-me seguir amb l'equip a Primera, amb l'objectiu de la permanència, objectiu que va ser possible fins la ultima jornada i en la que es va descendre per gol average. Aquesta temporada va ser la que vaig posar fi a la meva etapa al CE Sabadell Femení.
La següent temporada vaig fitxar per l'EF Montcada, amateur a Primera Catalana Femenina, l'equip també partia amb l'objectiu de la permanència i es va aconseguir jornades abans d'acabar la lliga amb la trista noticia que suposo la retirada de dos equips. L’experiència va ser dura i profitosa però no el suficient com per seguir a Montcada. Poc abans d'acabar la temporada una trucada des de La Roca del Vallès va fer-me decidir a canviar d'aires i fins al dia d'avui, temporada 2010/2011 em faig càrrec del Femení B de la Penya Blanc i Blava de La Roca del Vallès.

No hay comentarios: